Ronald Pardo

English teacher

A committed and dedicated researcher, professional in Chemistry from Universidad Nacional de Colombia, UNAL, MSc Biochemistry student with a full-scholarship and researcher in Solanaceae or nightshades from Colombia, a project in an agreement between UNAL and Max Planck Institute of Molecular Plant Physiology, located in Potsdam, Germany.

In Monterrosales Homeschool, I’m an articulate qualified English teacher who is able to effectively communicate with students from diverse backgrounds or varying degrees of ability, following different approaches to the second language acquisition, such as total physical response, TPR, content and language integrated learning, CLIL, content-based learning projects, and academic English based on composition projects.

+ 001 234 56 78

Toma la decisión ahora, que tu hijo no pierda esta oportunidad

or check out more demos

Realiza tu grado 100% virtual

Somos la mejor opción en la Educación Personalizada Alternativa Bilingüe.

Somos un colegio bilingüe, individualizado, con formación socio-emocional, con la posibilidad de recibir estudiantes de calendario A mediante la flexibilización curricular. Actualmente nos encontramos en matrículas abiertas para el periodo ¨2020-2021¨

Solicitar información: